Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka główna
(1)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław. (1945- )
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - [Wyd. 3] - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1995. - 499,[1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 487-491. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej